KASABAYA BİR ÇİFT SÖZ : 8 KASIM STADI BİZİMDİR; KALE DİREKLERİ SİZİNDİR.

Perşembe, Ağustos 20

Tahminen?

Bu akşam Avrupa Ligi play-off maçlarına çıkacak olan 4 temsilcimize başarılar diliyorum.
Bende bu 4 takımın bu akşam alması muhtemel sonuçları hakkında tahminlerde bulunmak istedim bakalım ne kadar başarılı olacağım.

Galatasaray ASY de Estonya ekibi Levandia Talinn ile karşılaşıyor bu maçta bence olabilecek tek sonuç Galatasaray'ın en az 4 farklı bu maçı alması.Yani 1,üst,4-6 yazılabilir.

Gelelim Fenerbahçe'ye deplasmanda İsviçre'nin köklü ekibi Sion'la karşılaşacak olan F.Bahçe mutlaka gol atacaktır.Sion'un da hafta sonu sendi evinde Zürich'le 3-3 gibi gollü bir beraberlik aldığını söylersek ve hazır olmayan Lugano'nun cezalı olan Bilica'nın yerinde oynayacağını hesaba katarsak Fenerbahçe gol yiyebilir onun için bence bu maç üst,2

Trabzon Avni Aker'de Fransız temsilcisi Toulouse la oynayacağı maç kısır geçer Trabzon tek forvetle ancak bu kadar oynayabiliyor.Toulouse'un forveti Gignac ve trabzon'un forveti Umut bu akşam rakip ağları havalandırabileciği düşünüyorum sonuç olarak 0 ve 2-3 gol

Sivas'ın bizi tanıyan Lucescu'nun öğrencileri karşısında çokta fazla şansı yok diye düşünüyorum çok gol olmaz 0 veya 2,2-3 gol

Ben bir de Türkiye dışındaki Türk temsilcilerimizden FC Bakü, Karabağ Aktobe yazmak istiyorum.

Karabağ İkinci turda Rosenborg'u 0-0 ve evinde 1-0 kazanarak çok büyük sükse yapmıştı daha sonra Honka'ya 1-0 ve 2-1 yenilerek Avrupa Ligi play-off'una kaldılar şimdi de rakip Twente turu geçeceklerini düşünmüyorum ama onlar için buralara gelmek çok büyük başarı.
FC Bakü ise bu akşam bir süpriz yaparsa kimse şaşırmasın
Aktobe de bu gece Almanya'da güçlü bir rakip olan W.Bremen ile oynayacak işleri zor ama imkansız değil.
Türk temsilcilerimize başarılar diliyorum.Bir çok Futboldan anlayan ve anlayan(!) büyüklerimizin dediği gibi Futbol şansı yanınızda olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder