KASABAYA BİR ÇİFT SÖZ : 8 KASIM STADI BİZİMDİR; KALE DİREKLERİ SİZİNDİR.

Perşembe, Eylül 17

Maçın ardında # 4

Eğer Lüleburgazspor Türkiye'nin 3 büyük dediği takımlarından biri olsaydı yarınki mansetler

"LÜLEBURGAZSPOR ÜÇLÜK ATTI" olurdu.

Çok uzun zaman oldu 3 puan almayalı özlemiştik.

Ben biraz sayısal verilere çalıştım ve biraz istatistik çıkarttım kendimce yoksa ne haddime.

Lüleburgazspor en son 3 puanı 2 Nisan 2009'da 2.ligB'ye Yükselme Grubunda İzmirspor'u deplasmanda 2-1 yenerek almış.

Bu süre zarfında Lüleburgazspor'un oynadığı 11 resmi(10 lig 1 Türkiye Kupası) müsabakada 3 beraberlik ve 8 mağlubiyet almış.9 gol atıp, kalesinde tam 21 gol görmüş.

Geçen seneki kadrosundaki bazı oyuncuları satmış ve yerlerine alınan oyuncular alışma devresini atlatamamış gözüküyor.Geçen seneki kadroda bulunan Hüseyin,Deniz,Talha,Semih,Emre daha hazırlar.

Benim kanaatim bu sene Lüleburgazspor orta sıralarda rahat stressiz maçlar çıkarır.İnşallah beni yanıltırlar ve 2.Lig'e çıkarız.

Son olarak stad boştu inşallah hafta içi olması münasebetiyledir yoksa takıma sahip çıkılması lazım.

Unuttum yazmayı golü 23.dk da Uğur Kıllı attı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder