KASABAYA BİR ÇİFT SÖZ : 8 KASIM STADI BİZİMDİR; KALE DİREKLERİ SİZİNDİR.

Cumartesi, Haziran 25

Lüleburgazspor'da 50.yıl coşkusu

  
  
    50 yıl önce iki ezeli rakibin Yeşilovaspor ve Adaletspor'un birleşmesi ve Yeşilova'nın yeşili, Adalet'in kırmızısyla oluşan bir Lüleburgaz'da yarım asır olmanın dayanılmaz sevincini kutluyoruz.
    Daha önceleri babam beni omuzlarında yada bisikletinin ön tarafına yaptırdığı tahta koltuğa oturtup maçlara götürürdü ama Lüleburgazspor ile ilk gönül bağım 14 Mayıs 1995 tarihinde o zaman ki ismiyle Lüleburgaz Şehir Stadı’nda Keşanspor maçıydı. Sahaya yeşil kırmızı sis bombası altında çıktı Sabrili, Zekili, Vahitli, Kral Tanerli kadro…
    
    Hafıza tazelemesi için TFF sitesinden de yardım aldım biz o maça kadar ligi Eyüpspor’un ardından ikinci sıradaydık. Yensek dahi Eyüpspor’un Tepecik maçında galip gelmemesi gerekiyordu. Biz golleri attık Eyüpspor maçından haber bekliyoruz. Tabi yıl 1995 cep telefonu yeni yeni piyasaya çıkmış herkeste yok, Kapalıdayız arka taraflardan bir ses ; “Eyüüpp Maağluup”
    
    Stad tam bir bayram havası şampiyonluk coşkusu önümde benim yaşlarımda bir çocuk yeşil kırmızı bayrak sallıyor. Biz bir yandan maçı izliyoruz bir yandan da Eyüp maçından gelecek sonucu bekliyorduk. Maçın sonlarına doğru herkes o yana doğru bakıyor ve bir ses daha ; “Eyüpp attı beraberee”Bu sonuçla yine şampiyon bizdik o anda maç bitmiyor uzadıkça uzuyor sonradan öğrendiğimizde Tepecik-Eyüp maçında kavgalar çıkıyor maç uzadıkça uzuyormuş. Belli bir süre statta kaldık ama ne kadar bilmiyorum.
    
    Ve beklene sonuç geldi Eyüp maçı bitmişti Şampiyonduk!! Stad karnaval yeri olmuştu, Çarşı sokak her yerde herkes şampiyonluğu kutluyordu.Ben bu maçtan sonra Lüleburgazspor benim hayatımın bir yerinde hep oldu. 103 gol yediğimiz sene tribündeydim 6-7-8 leri gördüm, Tekidağ'a yenildik küme düştük onu gördüm, Balıkesirspor’a yenilip finalde 3.ligden döndüğümüzü gördüm, 1 sene sonra finallerde bu sefer Muşspor’u yenip 3.lige çıktığımızı gördüm 2009’da 3.lige terfi maçlarında Play-off grubunda Göztepe ile oynadığımızı gördüm, 2011 yılında Ankara’da finalde Ünyespor’a yenildiğimizi gördüm.
    
     Benden öncesi Beşiktaş ve Fenerbahçe’yi aynı sene de aynı turnuvada elediğini görmüş, Yunanistan’da ilk Türk takımın gece maçında oynayan veya izleyenler var.
    Yıl 2012 biz bu takımı gittik Babaeski’de Kırklareli’nde destekledik. Küme düştü yine destekledik, İstasyonda oynayacaksınız dediler yine gittik destekledik, 2015yılında  Pınarhisar, Pehlivanköy, Evrensekiz, Mandıra, Vize hatta Demirköy’e kadar gittik. Kırklareli’nde futbolcumuza taşlı sopalı saldırdıklarında biz ordaydık.Namağlup şampiyon olduk meşalelerle, pankartlarla ordaydık
     
    Yani işin özü  1967 yılında kurulan bu kadar başarısı olan bir kulübü, Lüleburgaz’ın güzel mahallesinin güzel takımı oluyor.. Hemde bu kulüp 50.yılını kutlayacakken.
     Ne diyelim Başkanlar anlaşmış takımlar oluşmuş bize bir şey demek düşmez.
     
     Benim babamdan dedemden gördüğüm Lüleburgazspor; 1967 yılında kurulan Lüleburgazspor’dur. İsminde 1967 olan değildir.

     
     Saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder