KASABAYA BİR ÇİFT SÖZ : 8 KASIM STADI BİZİMDİR; KALE DİREKLERİ SİZİNDİR.

Pazartesi, Ekim 12

Ucuz etin...


Kesin kazanırız dediğim bir maçta ben bu kadar aciz oynayan bir takım görmedim.Kaleciyle başlayalım niye sakatlığı yoksa Burak oynamadı,güreş takımı için alınan adamı kaleye sokmuşlar 20.dakikadan itibaren yerlerde yuvarlandı golü yedi hala akıllanmadı.

Sakarya'nın neden 2.LigB ye düştüğünü anladım.Alişan gibi bir stoperin varsa amatöre bile düşersin.sonra Semih iyi oynarken bir anda çıktı.Yerine giren Halil İbrahim'de fena oynamadı.Ama hoca nedir senin bu Ali Erdem ve Emre hayranlığın adamlar kötü oynuyor birini 90 dakika diğerine 70 dakika tahammül ediyorsun.Deniz'in yapabileceği ne kadarsa Engin'in de yapabileceği bu kadar.Sonuç olarak bu takım bu sonuçlarla ilk tur playoff için umutlar bitti.Sonraki klasman içinde pek umutlu değilim.

Haydi herkese geçmiş olsun.


NOT:Dün maç topiği girdim yere yorum olarak küfür yazılmış, yazan arkadaşın akıl seviyesinin ne olduğu anladım.Merak etme Alibeyköylü kardeşim seneye görüşemeyecez sizinle çünkü amatör kümede tırmalarsınız.Hadi buna da yaz küfür bu sefer silmeyeceğim söz veriyorum sana...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder