KASABAYA BİR ÇİFT SÖZ : 8 KASIM STADI BİZİMDİR; KALE DİREKLERİ SİZİNDİR.

Pazar, Kasım 1

4-2


Şoktan yeni kurtuldum ve maç ile ilgili birşeyler karalayım dedim.
*Kimse atılan 4 gole kanmasın Lüleburgazspor kötü oynuyor.Defans oyuncularımı kalacimizle o kadar çok iyi anlaşıyor ki geçen hafta 1 bu hafta 1 golü kendi hatamızla yedik
* Penaltıya hiçbirşey demiyorum çünkü yapılabilecek bir yorum yok ona. Amatör kümede bile yapılmayan bir cahillik Engin'in yaptığı.
*Engin ve Uğur'un ikişer golü vardı bugün.Uğur artık kendini kabul ettirdi.İkinci yarı oyuna girdi ve takımın havası değişti.
*Eyyy MHK (Ahmet ÇAKAR tarzı) özellikle mi yolluyorsun bu kadar cibilliyetsiz hakemleri maçın içine bu kadar sıçılabilir.Adamlar tekme tokat giriyor foul bile çalmıyor.Ama maşallah bizimkiler dokunsa sarı kartı yapıştıryor.
* Bülent hocaya o kadar kasıldın ki gözüm o an bir Lig TV kamerası aradı yapma hocam bu kadar kasma kendini 5 yedin 4'te yedin afiyet olsun senin bu takımla çok işin var.
* Nilüferspor'u beğenmedim.
* Bileti rakip taraftarının girdiği yerden alıyoruz ,maç başladıktan 15 dakika sonra bilet satışı bitiyor ne yapılmaya çalışıyor anlamadım nedir derdiniz?
* Formaları beğenmedim nerde benim yeşil-kırmızı damalı formam.
* Bursalı taraftarların Saldır Nilüfer'im demesi ilgincime gitti PFDK'dan ceza gelmesini istiyorum:)
* Tezahürat yoktu alkış vardı.Protesto mu var? Biri açıklama yapsın.
* Haftaya Trakya Derbisi var alırız diye düşünüyorum.
* Balıkesir derbisi Bandırma'nın
* Çerkezköy,Bayrampaşa'yı İstanbul'da yenmiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder