KASABAYA BİR ÇİFT SÖZ : 8 KASIM STADI BİZİMDİR; KALE DİREKLERİ SİZİNDİR.

Pazar, Kasım 22

4,5 yıllık saltanat bitti...


Geç oldu ama derbiyi yazmak istedim.Maçı seyredemedim,şimdi 20 dakikalık özetini seyrettim.İki takımda kontrollü başlamış ama sanki deplasman takımı Beşiktaş.Büyük(!) Mustafa öyle buyurmuş.Neyse bence iyi olmuş çünkü Fenerbahçe'ye oynayarak değil F.Baçe'yi oynatmayarak yenmek daha mantıklı belki.Maç çok kaliteli bir maç değildi derbi değilde sanki iki orta sıralardaki Anadolu takımının iddiasız maçı gibiydi.Ortasahası sağlam duran maçı kazanacaktı.Maç başlarında ibre Fenerbahçe'den yanaydı fakat Emre'nin sakatlanmasıyla Beşiktaş bir oh çekti.Bu dakikadan sonra "Dağ" gibi olan Saçsız kral Ernst ortasahada "Fink" attı.Buna karşılık Baroni ve Alex bu sağlamlık karşısında eridiler.Kazım'a top geçiremediler.geri gelen Kazım daha fazla koşarak yoruldu ve ileri bölgede fayda sağlayamadı bunu sonucunda da sinirlerine hakim olamayıp kızardı.

(...)


"Söyle bize İbrahim dün gece ne içtin sen"

10 senedir Beşiktaş'ta sol beki kimselere vermeyen Deli İbrahim dün gece Fenerbahçe'nin sağ kanadını 4 şeritli otoban yaptı.İlginç olan ileri çıkmasına rağmen oradan Fenerbahçe atak bile geliştiremedi.


Daum gençlere önem vermiyor.

Diyeceksiniz ki "sanki Denizli veriyor." O da vermiyor.Emre sakatlanıp çıkmış yerine kimi alırsın Türkiye'yi çok seven fakat bildiği halde tek kelime Türkçe konuşmayan adam.Ben bir Beşiktaşlı olarak Emre çıkarken Özer'in girmesini bekledim Vederson girdi ve bence Fener'in sonu oldu.

Neyse bir derbi daha bitti.Beşiktaş 4,5 yıl sonra Fenerbahçe'yi yendi.Maç saati İnönü'deydim girmedim çünkü maçla ilgili en ufak bir umudum yoktu.Kazanılmasına sevindim.


Bu yazıyı girerken Galatasaray maçı bitti.Harry Kewell ile 1-0 öne gen GS, 83' te Simpson'dan gelen golle 1-1 berabere kaldı.Çokta iyi oldu.


Yeni yine yeniden söylüyorum bıkmayacağım hep söyleyceğim;

"YETER YILDIRIM DEMİRÖREN YETER"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder