KASABAYA BİR ÇİFT SÖZ : 8 KASIM STADI BİZİMDİR; KALE DİREKLERİ SİZİNDİR.

Perşembe, Mart 4

Fenomen Yılmaz Vural

Öncelikle blogta bana yazarlık verdiği için maraton39 abime teşekkür ediyorum..

Malum Lüleburgazspor maçına daha vakit var. O yüzden ilk yazımı Lüleburgazspor dışında yazmaya kadar verdim. Bu konunun başlığı da fenomen olma yolunda epey yol kat etmiş teknik adamlarımızdan Yılmaz Vural olsun istedim.

Sürekli yeni fikirlerle ortaya çıkan ve ortaya attığı projelerle kimi zaman güldüren kimi zaman da "olabilir mi acaba" diye düşündüren bir hocadır Yılmaz hoca. Az önce bir yerde ortaya attığı fikre denk geldim ve oldukça eğlenceliydi okuması benim için. Ben de bu konudaki fikrimi beyan etmek istedim. "Futbolcu perşembe gününden ön sevişmeyi ve seksi bırakmalı" demiş Yılmaz hoca ve Türk futbolunun ünlü simalarına ve doktorlara mikrafon uzatılmış.

Futbolcu maçlara 2-3 gün kaldığında gerçekten cinsel hayatını bir kenara bırakmalı mıdır ? Performansını arttırır mı ? Yoksa tam tersine vücutta bir gevşemeye yol açar da performans düşüklüğüne sebep olur mu ?

Sonuç olarak futbolcuların kendilerini tanımaları gerekir. Buna göre hareket edip performansını en üst düzeyde yansıtmalıdır sahaya. Çünkü futbolcu olduğunda artık sadece sen değilsindir ve sadece kendin için yaşamazsın. Etrafındaki insanlara da bir şeyler katman gerekir.

Çok renkli bir adam bu Yılmaz Vural.. Tebrik ediyorum gerçekten adam her halükarda medyanın tam ortasına oturmayı becerebiliyor. Medyatik adam yahu.. Ama fenomen olma yolunda emin adımlar ilerliyor..

2 yorum:

  1. Ya ne derse desin seviyorum ben bu adamı:D
    Adam direkt olarak sonuca gidin diyor fena mı?:)))
    yazı güzel tekrardan hoşgeldin

    YanıtlaSil
  2. Aynen abi fenomen adam ya :D

    Trakyaca olsun ojj bulduk diyelim abi :)

    YanıtlaSil