KASABAYA BİR ÇİFT SÖZ : 8 KASIM STADI BİZİMDİR; KALE DİREKLERİ SİZİNDİR.

Pazar, Mart 7

Rezalet Günü

Maç hakkında ne yazılabilir bilmiyorum. Aklımdan geçenler acı ve bir o kadar ilginç. Statlarda görülmeyecek şeyler yaşadım bugün..

Bir futbolcu düşünün gol attı diye gelip taraftarına sus işareti yapıyor..
Bizler ne senin için geliyoruz o tribüne ne de sana paranı veren anlaşmanı yaptığın yönetim için. O üzerinize giyip çıktığınız, size göre bez parçası bize göre kutsal olan formamız için geliyoruz. Bu takımın adı altında sahaya çıkıyorsan o formanın hakkını vereceksin! Vermelisin! Veremiyorsan da hemen şimdi bavulunu toplayıp gideceksin geldiğin kum sahaya.. Sana yakışan yer kum sahalar..

Maşallah dediğimiz adam 3 gün yaşamıyor. Geçen maçtan sonra takımın en iyileri arasında gösterdiğimiz kalecimiz Burak, bu maça yedek çıkıyor. Bize inat mı yapıyorsunuz ? Anlamıyorum.. Tandoğan cezalı mı değil mi bilmiyorum. Ama cezalı değilse tek bacakla bile oynasa sağ kanadı bugünkünden daha iyi kullanacağımıza eminim. Bu kadroya bakınca bu geliyor aklıma.. Ancak bize inat olsun diye çıkartabilirsiniz..

Haklarını yiyemeyeceğim adamlar vardı. Deniz geliyor bu adamların başında da.. Bütün maç durmadan çalıştı, didindi.. Gol olduğunda sus işareti yapan adamları tribünden uzaklaştırdı.. Semih geliyor ardından.. İlk defa oynadığı mevkide elinden gelenin fazlasını yaptı.. Hüseyin geliyor sonra her zamanki gibiydi.. Ama diğerleri ! İnanın bize getirdiğiniz bunca elemden sonra yatacak yeriniz yok ! Bilginize..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder