KASABAYA BİR ÇİFT SÖZ : 8 KASIM STADI BİZİMDİR; KALE DİREKLERİ SİZİNDİR.

Çarşamba, Nisan 14

İsteyince Oluyor


İstedikten sonra olmaması için bir sebep yokmuş.
Maç boyunca iyi oynayan taraf bizdik. Bir kaç cılız atak yapabilmişti Alibeyköy ve onlarda Burak'ın ellerinde eriyip gitti.

Deniz'in yedek başlaması şaşırttı beni. Kadroyu gördüğümde sakat veya cezalı olduğunu düşünmüştüm. Çünkü aklımın ucundan bile geçmemişti Deniz'in kulübede başlayacağı. Deniz'in sağ kanattaki varyasyonlarını çok aradık girene kadar.
Ali Erdem her zamanki gibiydi. Neden öyle olduğunu bilmiyorum da garip bir durum var bu adamda. Her maç oynadığı süre zarfı içinde sahanın en kötüsü olmasına rağmen ilk 11'de başlamayı başarıyor. Sakatlandı ve yerini Deniz'e bıraktı.

Daha önce yazdığım yazılara nazaran bir paragraf açmam gerekiyor sanırım. En azından bu şekilde telkinler aldım. Bugün 3 gol atan Uğur...
Öncelikle maçta gösterdiği performans için teşekkür ediyorum kendi adıma. Ayakta alkışlanacak bir performans sergiledi. Özellikle attığı ilk goldeki plasesi takdire şayandı. Ama sezon sonunda kendisine teşekkür edilip, geldiği yere gönderilmesi temennim.

Doğruyu söylemek gerekirse attığımız ilk gol çok güzel olmasına rağmen ofsayttı ve hakem yerini kaybetmişti. Dolayısıyla yakalayamadı. Aynı yan hakem 2. yarıda da yediğimiz bir golü elle dokundu gerekçesiyle kesti, golü iptal etti. Tam olarak göremedim ama etraftan duyduğum kadarıyla gol temizdi.

Kısa kısa gollerden bahsedeyim. Affınıza sığınarak söyleyeyim, dakikaları hiç not etmedim.
Birinci golümüzde defansın arkasına atılan topta, Uğur ofsayt pozisyonundaydı. Fakat hakem yerini kaybetmişti ve göremedi. Uğur, ceza sahasına girer girmez ayağının dışıyla öyle bir plase bıraktı ki; bütün stad ne yaptın Uğur derken top içeri girdi. Ayakta alkışlanacak bir goldü. 1-0.
Yine benzer bir pozisyonda defansın arkasına sarktı Uğur. Kalecinin yanında düzgün bir vuruşla topu ağlara gönderdi. 2-0.
Deniz, orta sahadan aldığı topla ceza sahasına girdi. Kaleciyle karşı karşıya kaldı. Kaleciyi geçip topu boş kaleye gönderdi. 3-0.
Deniz, ceza sahasının içinde CR9 edasıyla girdi. Güzel bir çalımla sıfıra indi ve topu içeri çevirdi. Kale sahası içinde Uğur dokundu ve skoru belirledi. 4-0.

Futbolcuların paralarını aldıklarını sanıyorum; çünkü sahada olağanüstü bir mücadele vardı. Her topa basıyorlardı. Düşünün yani Uğur'u bile alkışlayacak oldum, vazgeçtim. Hepsine teşekkür ediyoruz Lüleburgazlılar olarak. Bu maçı kazanarak ligte kalmayı büyük ölçüde garantiledik. Formayı hakeden bütün futbolcuların takımda kalması dileği ile noklandırayım yazımı.

1 yorum:

  1. Helal olsun hepsine.Üstün bir performans segilediler maç boyu.Alibeyköysporun teknik direktörü 2.yarıda bir pozisyonda golü kaçırdıklarında hangi golü atıcaz biz diye sitemde bulundu oyuncularına =)

    YanıtlaSil