KASABAYA BİR ÇİFT SÖZ : 8 KASIM STADI BİZİMDİR; KALE DİREKLERİ SİZİNDİR.

Pazartesi, Nisan 12

Lüleburgazspor - Alibeyköyspor

14.04.2010 14:30



Şimdi trakyAteşi'nde gördüm. Puan cetvelinden dolayı "ÇANLAR BİZİM İÇİN ÇALIYOR" diye bir post girmiş. Evet çarşamba günü kazanamazsak puan farkı en fazla 2 olacak. 2 tane deplasmanı olan Lüleburgazspor bu maçların biri de düşmemek için kapıştığı İnegölspor ile oynayacak. Herkes Küçükköyspor maçından 3 puanı rahat alacağımızı düşünüyor. Peki iş oraya kalırsa bu takım o stresi nasıl kaldırabilir.



Kalan Maçları
ALİBEYKÖY
GAZİOSMANPAŞA (d)
BURSA NİLÜFERSPOR A.Ş.
İNEGÖLSPOR (d)
KÜÇÜKKÖYSPOR


Kalan maçlardan ben 6 puan bekliyorum. Bu bizi ligde bırakır mı? Bilmiyorum. İnşallah kalırız.

son bir şey trakyAteşi' şuan ki puan cetvelini yayınlamış. Ben de klasmanın puan cetvelini yayınlıyorum yani Ocak ayından sonra oluşan puan cetveli. Tek kelime ile "facia". Bir takım bu kadar tepetaklak olmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder